zondag 17 september 2023

Ter herinnering van mijn opa en oma van der Steen - Verheijde

Ter herinnering  van mijn Opa  en oma;



Wilhelmus Antonius van der Steen

Geboren - 15 oktober 1907 Rosestraat 158, Rotterdam

                      Ouders van mijn opa;

Vader - Hendrik Johannes Cornelis van der Steen 

                    Rotterdam 1881 - 1962 Rotterdam

Moeder - Grietje van der Steen - van den Bos

                    Schiebroek 1886 - 1943 Schiedam


Overleden - 17 december 1967 Copernicusstraat 12a,

                      Schiedam

Overleden aan - Hartaanval

Begraven - Oude R.K. begraafplaats, Vlaardingerdijk, 

                    Schiedam (Ontruimd)


Verhuist naar - 30 mei 1928 Kethel CA, Schiedam

Verloofd - 25 april 1931 Schiedam

Getrouwd - 7 mei 1931 Schiedam

Met - Maria Catharina van der Steen - Verheijde

         Geboren - 12 mei 1911 Broersveld 21, Schiedam

         Verhuist na 1967 naar -

          Burgermeester van Haarenlaan, Schiedam                                         

         Overleden - 20 december 1987, Schiedam

         Ziekte - Dementie 

         Begraven - Yarden Beukenhof Schiedam (Ontruimd)

                                 Mijn oma haar ouders;

Vader - Christiaan Joseph Verheijde 

             Maastricht 1886 - 1967 Schiedam

Moeder - Jantje Verheijde - van Oort 

                Geldermalsen, Gelderland 1888 - 1969 Schiedam

                  

Christiaan Joseph Verheijde
1886-1967 

Jantje Verheijde - van Oort
1888-1969

Verhuist naar - 29 september 1941 Copernicusstraat 12a Schiedam

Beroep van mijn opa - Kantoorbediende

                                    Winkelbediende confectie

                                    Controleur havenbedr

                                    Ongeveer 1960 Boekhouder Grand-Café 

                                    Ruteck's , Rotterdam

Hobby's van mijn opa - 

Hij speelde viool, net zoals zijn vader.

Hij schilderde en tekende 

((net zoals mijn vader en ikzelf))

Hij was voorzitter van de Jeugd vereniging T.O.P                                Tot Ons Plezier 

Foto's van T.O.P hier onder;

1

2

Mijn oma rechts op de foto
3

4

5

Mijn opa voor de kinderen en voor de tafel
6

Ze kregen 9 kinderen;

Dochter - Johanna Maria (Joke) van der Steen 

                 Schiedam 1932 - 2013 Schiedam

Zoon - Wilhelmus Antonius (Wil) van der Steen 

                 Schiedam 1934 - 2007 Vlaardingen

Dochter - Margaretha Maria (greet) van der Steen

                Schiedam 1936 - 2020 Schiedam

Dochter - Maria Catharina van der Steen 

                Schiedam 1938 - 1939 Schiedam

Dochter - Maria Catharina (Ria) Borsboom - van der Steen

                Schiedam 1940

Zoon - Christianus Jozef (Chris) van der Steen ((Mijn vader))

                Schiedam 1942 - 2011 Schiedam

Zoon - Antonius Jozef (Ton) van der Steen 

                Schiedam 1944 - 2018 

Zoon - Jozef Antonius (Sjef) van der Steen

                Schiedam 1949

Zoon - Hendrikus Antonius (Harrie) van der Steen 

                Schiedam 1952 - 2020

Gezin van der Steen - Verheijde
 
Mijn oma in de zwarte jas

Mijn oma

Mijn opa

Mijn oma

Mijn opa en zijn zoons

Mijn opa en oma


Gezin van der Steen - Verheijde

Mijn opa
CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.