zondag 20 juni 2021

Muziekbuurt Rijswijk ZH 19-6-2021

 Gisteren ben ik wezen wandelen door mijn eigen buurtje de Muziekbuurt in Rijswijk ZH.

Ik ben gaan kijken of de oranje koorts ook bij ons was uit gebroken en ik kan je zeggen dat er heel wat mensen de oranje koorts hebben. Net zoals ik zelf. 


Maar het zou natuurlijk leuk zijn als er nog veel meer mensen mee deden. Het maak het zo erg gezellig op straat.

Binnenkort maak ik nog een keer een wandeling om te gaan kijken of ik nog meer huizen kan fotograferen die er bij zijn gekomen of die ik gisteren niet heb gezien. Want op facebook kreeg ik al een reactie bij de foto's dat iemand zijn huis er niet bij stond. Dus volgende week maak ik nog een rondje door mijn leuke buurtje.

Jullie zijn gewaarschuwd 😁

Hier onder alle foto's en filmpje, ook een paar foto's zonder vlaggentjes👍






































CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.