zondag 28 november 2021

Oude foto's Schiedam 11-6-2017

Vandaag geen nieuwe foto's van een wandeling die ik op zaterdag meestal doet, maar oude foto's van 11 juni 2017 Schiedam.

Die dag was ik met mijn man en zoon onderweg naar mijn moeder die in Schiedam woont en die dag hebben we gelijk een wandeling gemaakt door onze oude wijk Groenoord in Schiedam waar wij heel wat jaartjes hebben gewoond voor we naar Rijswijk ZH verhuisde.

Maar we hebben ook foto's gemaakt in Kethel en Spaland en Schiedam Centrum.

Hier onder de foto's;

Kethel










Spaland


Mijn zoon en mijn moeder

Groenoord


Mijn man en zoon






Mijn zoon wijst zijn gewezen slaapkamer aan


Schiedam centrum


Mijn man en zoon

CM v.d S

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.