woensdag 21 oktober 2020

Brand Restaurant Golden House Waldhoornplein Rijswijk ZH 20-10-2020

Brand Restaurant Golden House Waldhoornplein Rijswijk ZH
Hier onder bijna alle foto's en filmpjes van gisteravond 20-10-2020 en een paar van vandaag 21-10-2020.
Ik heb deze blog snel in elkaar gezet dus ik hoop dat ik alles heb. Zo niet dan vul ik het aan 👍
En de foto's kunnen wazig (Vuilen ramen door de rook) zijn want ik heb de foto's moeten maken van uit mijn keuken, ik woon in de flat die aan de restaurant vast zit en boven de winkels en wij moesten binnen blijven van de brandweer.
























Foto's van vandaag 21-10-2020









Ik wens gelijk sterkte aan de eigenaar van de restaurant en personeel en familie. En hoop dat ze snel weer de restaurant kunnen openen, al is het maar alvast de afhaal gedeelte door de corona virus.
CM v.d S


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.