zondag 11 april 2021

Mijn wandeling Rijswijk ZH 10-4-2021

 Gisteren 10-4-2021 heb ik eerst een wandeling gemaakt voor dat ik naar mijn lieve schoonmoeder ben gegaan.

En ik heb weer me ogen uit gekeken naar alle verbouwingen en werkzaamheden. 

Eerst in de muziekbuurt om te zien wat ze aan het doen waren in de Citerstraat, normaal zie ik een beetje vanaf mijn flat. Maar ik wou het van dichtbij zien.

Toen ben ik door gelopen naar de Sir Winston Churchilllaan om te kijken hoe het gaat met de Winston Churchill Tower. 

Vanaf daar naar Wethouder Brederodelaan en Brantingstraat, tussen deze 2 straten is een speeltuintje en volgens mij is het helemaal opgeknapt. Zag er mooi uit.

Toen ben ik naar de Henri Dunantlaan gegaan, en ik zag hele mooie kleuren op de muren van de basisschool De Kristal en natuurlijk wou ik daar eventjes gaan kijken. 

En toen was ik ook gelijk vlakbij mijn schoonmoeder, en was mijn wandeling ook gelijk ten einde.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag, geniet er van en tot de volgende keer.

Groetjes en liefst CM v.d S





















































CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.