woensdag 6 november 2019

Thuis en Gezin Dyslexie

Je heb van die dagen dat je denk waar maak mensen zich allemaal zich druk om.
Ongelooflijk wat kom er een onzin uit mensen.
Liefde en haat licht dicht
bij elkaar in het leven
foto CM v.d S
En dan heb ik het zelfs nog niet over mensen die zich druk maken over taal foutjes van andere op het internet.
Sorry hoor dan ben je echt heel zielig.
Want dit betekend echt dat je geen eigen leven heb en niet naar je eigen fouten kijkt.

Ik ben 49 jaar en heb dyslexie en laat me er niet door tegen houden.
Want dat zou betekenen dat ik niks meer kan schrijven of zeggen.

En dat laat ik me niet ontnemen door de taal maffia!

Dus ik ga vrolijk verder.

CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.