woensdag 23 oktober 2019

Vandaag Ditjes en Datjes 23-10-2019

Vandaag 23-10-2019 liep ik door de winkelcentrum De Bogaard in Rijswijk terug naar huis nadat ik boodschappen had gedaan na mijn werkzaamheden.
Dus met mijn boodschappen door de winkelcentrum en ik was ongeveer bij de kruitvat en ik hoorde een draaiorgel.
En ik kreeg heel eventjes het gevoel of ik terug de tijd in ging,
en heel eventjes dag ik aan mijn opa en oma die daar van hielden en zelfs op hun 50 jarige bruiloft een draaiorgel buiten stond voor hun.
En dit gevoel van de draaiorgel zou ik wel vaker weer willen hebben.
Niet omdat ik de muziek leuk vind maar gewoon omdat ik dan heel eventjes mijn opa en oma weer om me heen voelt.

Winkelcentrum De Bogaard Rijswijk ZH 23-10-2019 foto CM v.d S

Winkelcentrum De Bogaard Rijswijk ZH 23-10-2019 foto CM v.d S
P.s ik heb die man 50 cent gegeven.

CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.