zondag 9 juni 2024

Muziekbuurt, Rijswijk ZH 6-6-2024

Vanaf mijn Gallerij

Plaats; Bazuinlaan, Waldhoornplein, Banjostraat ,Rijswijk ZH

Datum; 6-6-2024

 Vanaf mijn galerij kijk ik naar mijn wijkje, en er gebeurt veel vandaag. Ten eerste word er gestemd, maar dat is aan mijn balkon kant in de 55+ flat aan de Bazuinlaan en dat is de hele dag.



Vanmiddag in eens veel politie , ze bleven stil staan bij mij aan de galerij kant Waldhoornplein en Banjostraat. Wat er aan de hand was geen idee?







En s weer politie, zelfde plek. Maar dit keer was het voor een ongeluk tussen een scooter en een auto.

Stom toevallig dus.

Zie ook bij Regio 15 

Plus later op de avond weer eens herrie van motorrijders die denken dat herrie🙉 maken leuk is, nou dat vind ik en vele andere dus niet😡 leuk. Als het nou een keertje is dan gaat het nog wel. Maar dit gebeurt de hele dag door, en op één of andere manier altijd precies als je iets aan het luisteren👂 ben naar iets op de tv, radio of naar mensen die bij je thuis zijn en anders altijd precies wanneer je aan de telefoon zit.

En als het niet motorrijders zijn dan is het wel scooter of brommer rijders en anders automobilisten die één of ander manier herrie🙉 maken en dat leuk vinden. 

Gewoon bizar, met de vraag stop daar mee en hou rekening met de mensen om je heen.

Dankjewel alvast👍



CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.