zondag 9 januari 2022

Oude foto's van Brand in de Winkelcentrum de Bogaard Rijswijk ZH 20-3-1993

 Ik weet het nog goed, mijn man en ik hadden een gezellige dag bij mijn man zijn opa en oma Hoogeveen, die toen woonde in de Terracottastraat. En vanaf daar gingen wij op weg naar huis en moesten we naar het station toe, want toen woonde we nog in mijn geboorte stad Schiedam.

Maar in plaats dat we gelijk naar het station liepen zijn wij stil blijven staan aan de overkant van de winkelcentrum de Bogaard, er was een grote brand te zien en heel veel rook. Het was een heel triest gezicht om te zien. 

En omdat ik een fototoestel bij mij had heb ik op dat moment foto's kunnen maken en het vastgelegd voor onze Rijswijkse geschiedenis😊👍.

20-3-1993 winkelcentrum De Bogaard Rijswijk ZH
foto CM v.d S

20-3-1993 winkelcentrum De Bogaard Rijswijk ZH
foto CM v.d S

Telegraaf 22-3-1993

Telegraaf 15-4-1993

CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.