woensdag 20 december 2023

Feestdagen 2023

Lieve mensen, 


De feestdagen komen er aan, we tellen de dagen af en ondertussen zijn veel mensen  druk bezig met de cadeaus voor onder de kerstboom🎄 en het kerstdiner thuis.  Een hele drukke tijd is het nu voor veel mensen. 

Er zijn natuurlijk ook mensen die gaan lekker op vakantie en die wens ik veel plezier, helaas zijn er ook mensen die zijn ziek of eenzaam of hebben geld zorgen. Deze mensen wensen ik veel sterkte in deze dagen die voor iedereen leuk en gezellig moeten zijn. 

CM v.d S met kalender 2024

Het is ook de tijd om te kijken wat we dit jaar hebben gedaan om het daarna een jaar af te kunnen sluiten. Ik heb bijvoorbeeld samen met mijn dochter een kalender 2024 gemaakt van mijn pentekeningen uit mijn serie Mijn Nederland. 

En ik ben 1 oktober ook gestopt met roken na 37 jaar te hebben gerookt, en ik moet zeggen dat het me goed afgaat🚭

En het allerbelangrijkste van alles is, is dat ik blij en trots ben op mijn gezin💓. Want wat er ook gebeurt in je leven, je gezin is het allerbelangrijkste en dat moet je koesteren en lief hebben. En helemaal van genieten💓. 

Tekst gaat verder onder filmpje

En nu ga ik (Blog) mijn wandeling door het leven 2023 afsluiten met iedereen een hele fijne feestdagen toe te wensen. En een gezond en een gelukkig 2024.

Ik zie jullie weer terug in het nieuwe jaar 2024 met nieuwe foto's en filmpjes,  tot dan 💓 CM v.d S

(( Staande kalender (zie filmpje hier onder) is 23 euro en alleen bij mij te bestellen via een bericht te sturen naar christamaria40@hotmail.com))  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.