zondag 6 juni 2021

Rijswijk ZH 5-6-2021

 Gisteren 5-6-2021 een wandeling gemaakt.


Ik begon bij de Waldhoornplein Muziekbuurt Rijswijk ZH en ben daar om heen gelopen naar de Banjostraat 




Maar  op de hoek van de Banjostraat en de Bazuinlaan zit een eetcafé Dallas, en daar keek ik eventjes heel goed en vroeg me af wat er aan de hand was.
Later hoorde ik dat ze aan het verbouwen waren.

Vanaf Eetcafé Dallas ben ik de Bazuinlaan door gelopen richting de Wilhelminapark.







Clavecimbellaan 

Voor de deur van welzijnsgebouw De Smeltkroes
Pieter Postmapad

Ing.H.A Haitsmapad



Als je over de brug gaat op de Ing.H.A Haitsmapad blijf ik me verbazen want op de brug zie je voetpad, maar het begint bij de brug het eindigt daar???


Weidedreef/van der Kooijweg



De Naald in de Goedendorplaan, Planetenpark Rijswijk ZH
(De Naald is gemaakt in 1989 door Leen Droppert)



Schaalmodel van het zonnestelsel



In de planetenpark is er achter de Openbare basisschool (OBS) Wethouder Brederodeschool ook een straatje die in eens afloopt?










Zoals jullie hebben kunnen zien was er weer genoeg om over na te denken. 

-Want waarom is er op de (Ing.H.A Haitsmapad ) op de brug wel een voetpad en houd het daar ook op?

- En waarom is in de planetenpark achter de Openbare basisschool (OBS) Wethouder Brederodeschool ook een straatje die in eens afloopt?

 Wandelen is dus erg leuk en verveel je nooit !

Hierbij sluit ik deze blog af en wens ik iedereen nog een fijne zondag toe.

CM v.d S

(Antwoorden op mijn vragen zijn van harte welkom)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.