zondag 11 oktober 2020

Van Den Haag naar Rijswijk 8-10-2020

 Een donderdag door de stromende regen naar het Haga ziekenhuis in Den Haag voor mezelf (Bloedprikken en foto's maken), en dan mis je heel erg bus 23 voor je deur. Maar oké eindelijk in de bus met een mondkapje😷 op en duimen dat iedereen het netjes het doet en er geen mensen zijn die vervelend gaan doen, tegenwoordig weet je dat het kan gebeuren helaas. Maar gelukkig dat gebeurde niet, maar ik had wel een man achter me zitten die zijn mondkapje af deed en begon te hoesten en te niezen en dan word je ook wel heel nerveus en niet blij. Eigenlijk boos, want laat staan dat hij corona heeft pffffff de stress die je krijg is erg. Helemaal omdat ik thuis een zieke dochter heeft en het voor haar ernstig kan af lopen. 

Ik wou dat mensen dat eens gingen beseffen de ernst van deze rot virus!

Haga ziekenhuis Den Haag

Bushalte bij de Leyweg Den Haag ziekenhuis

Op de terug weg een halte eerder uit gestapt bij de 
Generaal Spoorlaan aan de achterkant van de winkelcentrum de Boaard Rijswijk ZH ik wou graag de bus uit, en ik hoef het niet uit te leggen waarom denk ik. Vanaf daar door de hele rustige winkelcentrum naar huis gewandeld. En dat het regende maakte mij niet meer uit. Alles beter dan in de bus zitten op dit moment👍

(Hieronder filmpje en foto's van winkelcentrum de Bogaard in Rijswijk ZH)







CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.