zondag 2 april 2023

Oude foto's Jeugd wandelverenining TOP Schiedam

 Oude foto's

Jeugd wandelvereniging TOP (Tot Ons Plezier) Schiedam 

En zo als ik hoorde van een aantal mensen deden ze meer dan wandelen. Ze deden ook Toneel, knutselen, sporten en ze gingen op kamp.

Mijn opa Wilhelmus Antonius van der Steen was voorzitter van de jeugd wandelvereniging TOP Schiedam.

Foto's - C.M. Boom-van der Steen

Deze foto is in Schiedam




Broeder Arnoldus van de Thoma school in de Warande
Hij staat rechts.

Mijn oma M.C. van der Steen-Verheijde
staat in het midden met een dienblad.

Mijn vader C.J. van der Steen zit naast 
Broeder Arnoldus



Mijn opa W.A. van der Steen neemt afscheid

Schiedamse courant 1957.
Trekking Loterij
Jeugd vereniging Tot Ons Plezier


















Trouwfoto 7 mei 1931 Schiedam van mijn 
opa W.A. van der steen
1907-1967
en mijn
oma M.C. van der Steen-Verheijde
1911-1987

Nieuwe Schiedamsche Courant 1960


26 juli 1957 Nieuwe schiedamsche courant

27-12-1965 Rotterdams dagblad

27 september 1956 Nieuwe Schiedamsche Courant wandelvereninging TOP

CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.