zaterdag 13 februari 2021

Sneeuw, schaatsen en plezier in Rijswijk ZH 13 - 2 - 2021

Wandel schoenen aan en wandelen 13-2-2021 maar, eerst mijn straat door Bazuinlaan, Muziekbuurt en dan langs de Wilhelminapark over de grote brug over de weg naar de natuur en recreatie gebied de Hoekpolder.
Toen ben ik de tunnel onder gegaan richting de Molenwetering, niet slim want het is daar spek glad. En vanaf daar naar de schaapweidemolen en Eikelenburg.
En vanaf daar ben ik naar mijn schoonmoeder gelopen.
Ook wel de planetenflats.
Heerlijk geklets en toen kreeg ik bericht van mijn lieve man, het is heel erg glad, kijk uit.
Oké normaal ga ik pas weg een half uur voor de avondklok, maar ik ben nu dus voor mij doen heel vroeg weg gegaan.
En het erge is dat ik ruim 10.000 stappen niet ben gevallen, maar uit de flat van mijn schoonmoeder dus wel.
Dat is een blauwe heup, maar gelukkig niks gebroken en de hele vrolijke kant van mij ik heb een heerlijke wandeling gehad :) 

 




































































CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.