zondag 27 oktober 2019

Deel 1Japanse tuin Clingendael Den Haag

Vandaag naar de Japanse tuin geweest op
Clingendael Den Haag.
27 -10-2019.
Wat is het daar mooi, alleen veel te druk.
Erg jammer, je krijg geen tijd om echt te kunnen
kijken naar de mooie bomen en planten.
En dan heb ik het nog niet over de toeristen.
Toeristen die met die stokken zwaaien met mobiel erop.
En op plekken staan waar ze niet mogen komen en slopen.
En zo kan ik door gaan.
Maar ik weet nu 1 ding zeker, zodra ik meer tijd heb
en op een doordeweekse dag kan, dan ga ik zeker weten dan.
Ik hoop in de lente wanneer ze weer een paar
weken open zijn.
Want vandaag was de laatste dag dat je met
de herfst er heen kon.

Maar gelukkig heb ik de foto's nog.

























Dit was Deel 1
CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.