zondag 17 november 2019

Thuis en gezin deze week

Vandaag zondag en dat is echt een dag dat ik eventjes wat huishoudelijke klusjes doet en deze website/ blog bijwerkt.
En daarom nu deze blog, want ik heb ook nog wat foto's die ik nog niet had geplaatst.
Zoals van een woensdag 13 november.
Ik moest de medicijnen halen van mijn dochter en iemand was zo leuk geweest om alvast de knopje in te douwen van etage 9.
Dus ik dag als ik nou toch daar heen gaat dan maak ik maar gelijk foto's van de uitzicht van mijn wijkje.
Hier onder de foto's.


Muziekbuurt 13-11-2019 Rijswijk ZH foto CM v.d S

Muziekbuurt 13-11-2019 Rijswijk ZH foto CM v.d S


Muziekbuurt 13-11-2019 Rijswijk ZH foto CM v.d S
En ik heb 2 foto's gemaakt een vrijdag 15 november 2019 in de winkelcentrum de Bogaard.
Daar heb ik een pietje en een cadeau gevonden.

Winkelcentrum
De Bogaard Rijswijk ZH
15-11-2019
foto CM v.d S
Winkelcentrum 
De Bogaard Rijswijk ZH
15-11-2019
foto CM v.d S

En ik heb nog 1 filmpje van gisteren 16-11-2019 toen ik weg ging bij mijn schoonmoeder.
Zo als jullie kunnen zien was het erg gezellig bij mijn schoonmoeder geweest.


Foto's en filmpjes van mijn wandeling van gisteren die komen nog.
Maar dan zoals altijd in een aparte blog

Zover ik nu weet heb ik alle foto's en zo gehad van deze week die ik hier kon plaatsen.
En dan wens ik nu iedereen een fijne zondag avond🙋.

CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.