woensdag 21 april 2021

Dansfestival basisschool kinderen Marimbahal Rijswijk 10-2-2010

 Dansfestival basisschool kinderen in de Marimbahal, daar moest ik in eens aan denken toen ik de verhuisdozen uit de Marimbahal zag komen. 

Want de Marimbahal word tijdelijk een locatie voor coronatest te laten doen door de GGD Haaglanden.  

We wisten dat de Marimbahal zou gaan verdwijnen gegeven moment, door dat er een nieuwe sportcomplex zou komen en die nu ook zo goed als klaar is. Maar op één of ander manier kwam dit bericht sneller dan dat ik had gedacht. Het is niet anders, zo gaat dat helaas.

Maar gelukkig heb ik nog wel foto's en filmpjes van de Dansfestival door dat mijn dochter er ook aan mee deed toen ze nog op de basisschool zat.

 
 
 
 
















CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.