zondag 19 juli 2020

Herberg van Ouds 't nest Rijswijk ZH 18-7-2020

Gisteren geen normale wandeling wat ik normaal doet,
maar met mijn gezin (Helaas mijn dochter niet) en schoonmoeder wezen eten bij
Herberg van Ouds 't nest..
Ook wel het Oude Nest.
Het was reuze gezellig, helemaal na zo lang niet meer ergens te zijn geweest door de corona virus.
Maar daarom nog meer genoten dan dat ik normaal al deed.

Herberg van Ouds 't nest Rijswijk ZH
18-7-2020 foto CM v.d S

En mijn schoonmoeder vertelde dat ze als kind vaak langs het Oude Nest fietste en toen ze 15 jaar was dat ze in de ochtend allemaal dronken mannen er uit zag komen rollen.
En zij moest keihart lachen, en dat kan ik helemaal begrijpen 😂

Mijn schoonmoeder💗
Herberg van Ouds 't nest Rijswijk ZH
18-7-2020 foto CM v.d S

Herberg van Ouds 't nest Rijswijk ZH
18-7-2020 foto CM v.d S

Herberg van Ouds 't nest Rijswijk ZH
18-7-2020 foto CM v.d S

Herberg van Ouds 't nest Rijswijk ZH
18-7-2020 foto CM v.d S

Mijn gezin en schoonmoeder💓💔💕
en zo als jullie kunnen zien corona veilig aan gekomen bij
Herberg van Ouds 't nest Rijswijk ZH

18-7-2020 foto CM v.d S

Bus en tram halte bij de winkelcentrum de Bogaard Rijswijk ZH
18-7-2020 foto CM v.d S
CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.