zondag 28 februari 2021

Muziekbuurt en Wilhelminapark 27-2-2021

Gisteren 27-2-2021 weer een heerlijke wandeling gemaakt vanaf de muziekbuurt waar ik eerst eventjes ben gaan kijken waar de nieuwe dierenwinkel kom te zitten.

Banjostraat - Waldhoornplein Rijswijk ZH






En vanaf daar nog eventjes gekeken bij de restaurant de Golden House waar ik normaal op de dak kijk en ik ze al een paar dagen bezig ziet, maar nu eventjes gekeken bij hun voor de deur.


En vanaf daar ben ik door gewandeld naar de Wilhelminapark waar ik me rot schrok.
Heel veel bomen weg, wat een triest gezicht.
Pieter Postmaweg Rijswijk ZH

Maar vanaf daar werd het genieten van de Lente, die je ook overal in de natuur kan zien.
Zelfs bij de mensen, en ik kan je zeggen dat het veel mensen werden.
Ik ben ook op tijd weg gegaan richting mijn schoonmoeder.
Waar ik een heerlijke middag nog heb gehad.


































Hoekpolder -Ing. H.A Haitsmapad Rijswijk ZH- Pr. Beatrixlaan RijswijkZH

Hoekpolder -Ing. H.A Haitsmapad Rijswijk ZH- Pr. Beatrixlaan RijswijkZH


Ik wens iedereen een hele fijne zondag, geniet er van.
En alvast een gezond en gezellig nieuwe week toe.

CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.