zondag 5 november 2023

Mijn wandeling 2024

Mijn wandeling 2024

Het is alweer november en deze maand (22-11-2023) gaan we eerst nog stemmen met ze alle voor de tweede kamer.
Maar ondertussen weet ik uit ervaring dat scholen alweer aan het vergaderen zijn en diep aan het nadenken samen met de hulpouders, want de hele drukke maar gezellige maand december komt er aan.
En voor we het weten zitten we alweer met de oliebollen en champagne in onze handen om af te tellen voor het nieuwe jaar. 
En ik ben alvast aan het voorbereiden op deze blog voor het nieuwe jaar 2024.
Want ik ga gewoon vrolijk verder met deze blog, er gaat weer veel gesloopt en gebouwd worden en meer in mijn woonplaats Rijswijk ZH. 
Maar natuurlijk ga ik ook vrolijk verder met foto's maken buiten mijn woonplaats, bijvoorbeeld mijn geboorte stad Schiedam daar ga ik ook regelmatig foto's maken en op nog veel meer plekken waar ik ga wandelen, er is nog veel te zien in ons mooie Nederland.

En niet te vergeten oude foto's blijf ik ook in het nieuwe jaar plaatsen📷 en tekeningen en schilderijen ✏waar ik nu mee bezig ben en nog aan gaat beginnen ook natuurlijk👍

Hoe dan ook, ik heb er zin in en daarom ga ik vrolijk verder en staat pagina 2024 alvast klaar👍

Groetjes CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.