zondag 27 september 2020

Wilhelminapark Rijswijk 26-9-2020

Een zaterdagmiddag 26-9-2020 mijn wandeling gemaakt voor ik naar mijn schoonmoeder gaat, maar deze keer was ik verbaast en verrast!

Ik liep op de Pieter Postmapad in de Wilhelminapark en in eens zag ik in de verte een grote hijskraan staan en een meneer die daar zat op een stoel, en niet te vergeten er stond daar iets ingepakt op de hoek en er kwamen steeds meer mensen. Maar goed ik ben verder gewandeld en heb er niet meer zoveel over nagedacht.
Tot ik terug wandelde en ik weer bij de hijskaan kwam en nog meer mensen er aanwezig waren.
Maar ja het was tijd dat ik richting mijn schoonmoeder ging wandelen en dat heb ik dus gedaan, maar vanaf dat moment hebben mijn schoonmoeder en ik nagedacht wat ze daar gingen doen. Pas in de avond toen ik thuis kwam wam ik er achter dat ze een monument hebben geplaats voor de overleden en zielige hond Batman.
Wat een mooi gebaar, ik hoop dat deze monument daar mag blijven staan, dierenmishandeling gebeurt helaas nog te vaak helaas.

Meer lezen over de Monument voor overleden hond Batman klik dan hier onder op de link

En nu de foto's en mijn filmpje van Mijn Wandeling(62)






























CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.