zaterdag 15 januari 2022

Rijswijk ZH, Weidedreef 15-1-2022

 Vandaag 15 januari 2022 en zoals altijd ben ik naar mijn lieve schoonmoeder geweest, maar vandaag was het  een speciale zaterdag, want we vierde mijn schoonmoeder haar 79 ste verjaardag, en daarom een korte wandeling gemaakt. 

Dat had ik toch wel gedaan, want mijn rug werk nog steeds niet zo als ik het wil.

Maar ik was onderweg en ik stak de zebrapad over op de Pr. Batrixslaan en ik keek naar links en ik zag 2 ooievaars staan in de verte richting de Weidedreef. En daarom ben ik over de fietspad gelopen, want voetpad is daar niet. En heb daar de ooievaars bewonderd. Wat zijn ze toch mooi.

Daarna met de bocht mee zoals de tram ook gaat naar de voetbalveld/basketbalveld en hang plek gelopen waar nu een tegel licht voor een rook vrije plek. Best grappig, peuken liggen er om heen en de auto's scheuren er een stukje verder langs met hun uitlaatgassen waar je meer binnen van krijg dan één sigaret. 

Maar uiteindelijk ben ik bij mijn schoonmoeder aan gekomen, en er een gezellige middag van gemaakt met mijn kinderen en man. Met als verjaardag eten van mijn schoonmoeder Pizza🍕 en bier🍻. Wat wil een mens nog meer 👍

Ja 1 ding willen wij, volgend jaar uiteten met mijn schoonmoeder. Want dan word ze 80 jaar. Nu hopen dat covid19 ook wel corona meewerkt en verdwenen is😷☺





























CM v.d S 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.