zondag 6 september 2020

Wilhelminapark en Muziekbuurt Rijswijk ZH 17-10- 2011 Oude foto's

Deze blog van mijn wandeling is vandaag met oude foto's van mijn zoon.

Wilhelminapark Rijswijk 5-9-2020

Mijn zoon vierde gisteren 4-9-2020 zijn 17 de verjaardag en ik heb wel een wandeling gemaakt maar niet alleen door de Wilhelminapark, dit keer heb ik een wandeling gemaakt met mijn moeder en we hebben veel geklets en daardoor heb ik maar 1 foto gemaakt. Niet genoeg om een blog te maken.

Verjaardag van mijn zoon 4-9-2020


Maar gelukkig heb ik oude foto's van wandelingen die ik samen met mijn zoon maakte vroeger toen hij klein was. Toen wou hij graag nog met me mee en maakte hij ook filmpjes en foto's. Nu is hij 17 jaar en zoals het gaat als ze groot worden willen ze niet meer mee. Maar daarom wel zo leuk en toepasselijk om zijn foto's en filmpje voor deze blog te gebruiken.

Daarom veel plezier met foto's van de Wilhelminapark en de Muziekbuurt Rijswijk uit 17-10-2011 van mijn zoon.


                                           Wilhelminapark Rijswijk



























Muziekbuurt Rijswijk ZH
















CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.