zondag 18 april 2021

Muziekbuurt en Wilhelminapark Rijswijk ZH 17-4-2021

 Wat een heerlijke wandeling heb ik gisteren 17-4-2021 weer gemaakt door de wijk de Muziekbuurt en de Wilhelminapark Rijswijk ZH. Het was goed weer er voor, heel veel andere mensen hebben het zelfde gedacht. En helaas moet ik zeggen dat je aan de troep in de Wilhelminapark het kan zien, Jammer dat mensen zoveel troep achter laten en niet de moeite nemen om hun rotzooi op te ruimen. Erg triest.

En dan nog al die fietsen die je door de hele park ziet staan, en helemaal erg daar van is dat ze het tegen de bankjes het neer zetten en dat mensen daar door niet meer daar kunnen gaan zitten.

Maar hoe dan ook ik heb een heerlijke wandeling gemaakt en mijn wandeling afgesloten bij mijn lieve schoonmoeder zoals iedere zaterdag.

En nu kan je hier onder kan je alle foto's en filmpjes zien.

Ik wens iedereen een fijne zondag en alvast een hele fijne nieuwe week toe.




































































































CM v.d S


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.