zondag 3 januari 2021

Wilhelminapark Rijswijk ZH 2-1-2021

 Mijn eerste echte wandeling van dit nieuwe jaar was gisteren een zaterdag 2 januari 2021 voor dat ik naar mijn schoonmoeder ging, zoals ik meestal doet. En het was heerlijk, bijna twee uur en 10.000 stappen gewandeld. Dat doet een mens goed, en dat dachten veel mensen ook. Gelukkig ken ik de Wilhelminapark goed en wist ik de rustige plekjes weer gewoon te vinden. Het is wel eventjes door de modder banjeren en glibberen maar ach het was het waard 😀



Wilhelminapark Rijswijk ZH 2-1-2021 foto's CM v.d S










































Pr, Beatrixlaan Rijswijk ZH

Pr. Beatrixlaan Rijswijk ZH


Van Zijlweg Rijswijk ZH 

Planetenpark daar was de stoep een vijver geworden.
Maar een kleine kinderen hadden veel plezier.
Want wat is leuker dan met je fiets er door heen te fietsen 😂



Ik wens iedereen nog een fijne zondag.
Geniet van elkaar en blijf gezond.

CM v.d S

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.