zondag 11 februari 2024

Rijswijk ZH 10-2-2024

 Mijn wandeling 

Hammarskjöldlaan

Hendersonstraat

Rijswijk ZH

Datum; 10-2-2024

Ik loop Hammersköldlaan in en gegeven moment zie ik een busje van KPN staan op een vreselijke domme manier. En op dat moment denk ik hoe zou mijn dochter in haar rolstoel langs deze bus moeten zien te komen of mijn schoonmoeder met haar rollator ? 

Toen bedacht ik me dat blinde mensen ook een probleem hebben door het KPN busje. 

Maar ik loop verder en ik hoop dat het KPN busje snel weg daar gaat!

Daarna loop ik op de stoep op de Hendersonstraat langs de flat en wat zie ik een verplaatsbare Toilet op de stoep staan??? En het eerste wat ik denk op dat moment '' waarom denken ze nu niet eens na over hoe en waar ze iets neer zetten", dit is toch ongelooflijk dom. 

In dat kleine stukje zou iemand met lichamelijke problemen en oude mensen een groot probleem hebben gehad. Dit zou allemaal voorkomen kunnen worden als anderen eens beter zouden gaan nadenken.




CM v.d S 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.